Liikunta

SOVELTAVAA LIIKUNTAA

Yhdistyksen liikuntavastaava Veijo Karvonen 040-213 3210

Rovaniemi:

• Joogaryhmä keskiviikkoisin 12:15 - 13:45, Vesihiiden musiikki-liikuntasalissa (os. Nuortenkatu 11). Omavastuu 40€. Joogaryhmä toimii yhdessä Invalidi-, Reuma- ja Kipu-   yhdistysten kanssa. Jooga alkaa 30.8.2017

• Kuntosalivuoro Keltakankaan kuntosalissa perjantaisin 12-13 sekä yhteinen vuoro Lapin Aivoyhdistyksen kanssa klo 13-14. Maksuton, ei erillistä ilmoittautumista.
  • Vesijumppa sunnuntaisin klo 16.30 - 17.30 uimahalli Vesihiidessä. Omavastuu 10 €.
  • Ratauintivuoro sunnuntaisin klo 10–11 uimahalli Vesihiidessä. Rata on varattu Invalidi- ja Neuroyhdistyksen jäsenten käyttöön.  Maksuton. Ei erillistä ilmoittautumista, mutta laitathan nimesi kassalla olevaan vihkoon uimaan tullessasi

Maakunta:

Monet kunnat järjestävät erilaisia vesijumppa- tai kuntosaliryhmiä erityisryhmille.  Kysele oman kuntasi fysioterapiasta tarkempaa ohjelmaa. Esim.

• Sodankylässä neuroyhdistyksen kuntosalivuoro keskiviikkoisin klo 12 - 13 Hannuksenkartanossa. Kunnalla on myös KKi-ohjelma (Kunnossa kaiken ikää)
  • Savukoskella ohjattu kuntosali naisille ja miehille ma klo 11.00 -12.30 ja naisille to klo 10.30 - 13.00 SUK-kuntosalilla. Ohjattu allasvoimistelu naisille ja miehille uimahalli Poukamassa Kemijärvellä ti klo 11.00 - 12.30. Liikuntatoimi kustantaa uimahallimaksun ja ohjatun jumpan. Lähtö linjavuorossa Savukoskelta klo 8.40. Lähtö uimahallilta klo 13.05. Osallistujat maksavat kyydin.
  • Sallassa monipuolinen viikko-ohjelma,  esim. ma 12-14 ja pe 13-14 ohjatut  seniorikuntosaliryhmät
  • Pelkosenniemellä erityisryhmään kuuluville vesijumppa tiistaisin klo 11 Kemijärven uimahallissa. (Kyydit hoidettava itse ja kunta tarjoaa vesijumpan) Kuntosaliryhmä maanantaisin klo 9 - 10.30 ja miesten vertaisliikunta perjantaisin klo 18-19
  • Kemijärvellä uimahalli Poukamassa eritysryhmien oma viikko-ohjelma allas- ja kuntosalivuoroineen
  • Utsjoella erityisryhmien vesijumppa- ja kuntosaliryhmät.

Rovaniemen kaupungin liikuntapalvelut järjestää

Ohjatut erityisliikuntaryhmät

www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/Liikunta-ja-vapaa-aika/Ohjattu-liikunta/Soveltava-liikunta-%28erityisliikunta%29/Ohjatut-erityisliikuntaryhmat